tiistai 18. syyskuuta 2012

Ensimmäinen saapunut kortti!

Tänään mun malttamaton odotus palkittiin, kun vihdoin sain itsekin ekan posrcrossing-kortin! Luulin jo että oon ilmottanu osotteeni väärin sinne tai jotain, kun mitään ei kuulu. Eka kortti tuli Sveitsistä ja siinä on ote Raamatun tekstistä. Täytyy sanoa että oon tavallaan pettynyt koska odotin ehkä jotain nättiä ja kiehtovaa kuvaa, mutta eka kortti on kuitenkin eka kortti ja oon ihan innoissani siitä joka tapauksessa :D. Kortti on vähän naarmuttunut etupuolelta mutta ainakaan mua se ei haittaa, sehän kertoo että kortti on nänhyt maailmaa ;)

Kortin lähettäjä kirjoitti, että teksti tarkoittaa englanniksi "Blessed are the peacemakers, for they will be called children of God".

Viisi korttia on odottanut jo jonkun aikaa lähettämistään ja tänään vihdoin vien ne laatikkoon. Kaksi lähtevää korttia skannasin, kolme muuta oli niin "tylsiä" ja "tyhmiä" etten viitsinyt :D. Periaatteessa en haluaisi lähettää kenellekään tylsää korttia tai sellaista, mitä hän ei ole erityisesti pyytänyt, mutta nyt vaan on niin että halusin päästä näistä tyhmistäkin korteista eroon :D. Tässä kuitenkin ne kaksi kivointa.

Kukkakimppu lähtee Saksaan

Kartta 1690-luvulta lähtee Taiwaniin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti