torstai 28. maaliskuuta 2013

Kortteja ja swap-bottia

Tänään kun tulin pitkästä aikaa kotiin, piti rientää ensimmäisenä postilaatikolle! Ensimmäisenä sieltä pisti silmään ihana, paksu kirje, jonka tiesin olevan Jennyltä. Hän oli niin ihana ja lähetti minulle postia liittyen hänen pitämäänsä Swap-bot swappiin "Unwanted flat things", jossa alkuperäinen parini ei koskaan lähettänytkään minulle mitään :( Mutta en voisi olla tyytyväisempi siihen mitä nyt sain ja nappasinkin muutaman kuvan kirjeen sisällöstä!

Pari rullaa koristeteippiä, kirjekuoria ja hauska suklaakääreestä tehty kirjekuori<3 :D
Hello Kitty -tarroja jee, tossa itsessään jo söpössä pikku siilikuoressa oli lisää irrallisia Hello Kitty -tarroja, sitten Nalle Puh osoite/pakettitarroja ja erilaisia muistilappusia :)
Kirjepapereita ja yhteensopivat kortit ja kuoret
Kaiken kaikkiaan olin ihan hirmu onnellinen tästä ekasta swapista! :3 Kahden viikon aikana mitä olin pois, oli lisäksi tullut viisi postcrossing -korttia.

Puola
Kortti tuli Puolasta mutta oli kirjoitettu ruotsiksi :D Lähettäjä kertoi että oli opiskellut 2kk ruotsia! Mun mielestä hän kirjotti niin hyvin että olis voinu luulla että lähettäjä on ihan oikeesti ruotsalainen :D

Japani
Tarviiko edes sanoa miten ihania pandat on? Tai entä sitten vauvapandat?!

Venäjä
 Jee! Yks Jetoy lisää :) Ihana toi musta kissa tuolla taustalla möllöttämässä :D

Venäjä
 Toinen kortti samaten Venäjältä, samasta kaupungistakin vielä, Moskovasta nimittäin.

Ranska
Aivan hirmu kiva kortti! Oon aika vastikään lisänny toiveisiin tän tyyliset kortit, oon aina siis tykänny näistä mut jos näitä nyt rupeis saamaan enemmän kun on kerta toivelistallakin :)

Huomisen aikana voisin tehdä vielä postauksen lähtevistä korteista joita tässä illalla kirjottelin. Nyt alkais jo uni maittaa ettei tähän samaan syssyyn enää taida jaksaa :D

2 kommenttia:

  1. Ihanaa, että pidit kaikesta mitä lähetin!:)
    Toi Ranskasta tullut kortti on tosi hieno!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kyllä pidin :}
      Ja niin on, Jetoyn jälkeen paras kortti näistä ;)

      Poista